Oldalak

2015. február 22., vasárnap

Köszönetnyilvánítás

Nos, ennek is elérkezett az ideje. Iza naplója betelt, így nem tudja tovább szolgáltatni nekünk az olvasnivalót egyszerű, hétköznapi életéről. Még azért reménykedik a folytatásban, de egyelőre erre nincs sok esély. 
Kedves olvasók, idelátogatók, nagyon köszönöm, hogy majd egy éven keresztül követtétek Róner Izabella naplóját. Hol örültetek döntéseinek, hol szitkozódtatok egy sort. Ezenfelül köszönöm a kedves hozzászólóknak, akik mindig bátorítottak, hogy hozzam a következő részt, de legfőképpen azoknak köszönöm, akik őszintén leírták véleményüket. Nem ócsárolták, nem szidták, egyszerűen csak kifejtették saját véleményüket, tanácsokat adtak a folytatással kapcsolatban. Köszönöm azoknak a Facebookos csoportoknak, ahol megoszthattam a legújabb részeket, és örülök, hogy voltak, akik várták a lány mindennapjait. De itt a vége... Úgy érzem ennél többre nem futja tőlem. Nem tudnék még három és fél évet leírni. A ti fantáziátokra bízom a továbbiakat. :) Kíváncsi vagyok ti hogyan képzelitek el az osztály és az azon kívüli karakterek jövőjét. Életem legelső blogja ez, és szerintem jóval felülmúlta azt a szintet, mint amire számítottam. Igyekeztem legalább félévig megírni az eseményeket, nem akartam novembernél abbahagyni. Komolyan, nagyon meglepett a 32 feliratkozó a több, mint 20 ezer megtekintő és 2-3 kommentelő. 
Az ihletője az egésznek a Szent Johanna Gimi című könyv volt, az elején ez nagyon érződött, de próbáltam a végére egy kicsit másabbá, kicsit egyedibbé tenni a történetemet. Nem tudom ez mennyire sikerült, de igyekeztem.:) 
Köszönöm Dorinának, Dórinak és Jennynek, hogy amikor véleményt kértem, akkor véleményeztek és mindig őszintén tették. Nem vagyok jó a köszönetnyilvánításban, de azért egy próbát megért, ennyi lett volna a Holmann Gimi, Róner Izabella és a 9/B első féléve, a többit majd ti kitaláljátok. ;)

8 megjegyzés:

  1. OTT VAGYOK!!!!!!!!!!!!!!!!! *-* <3
    amúgy szed vagyok :(

    VálaszTörlés
  2. igen emberek én vagyok Dóri ;)) fémösz lettem

    VálaszTörlés
  3. :DDDDDD
    Megérdemelted te fémösz sörgombolyagom. Ne legyél szed:(

    VálaszTörlés
  4. Amikor mondtad hogy ez az első blogod akkor egyből az jutott eszem be hogy uh remélem lesz még másik blogod is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, tervezek majd másik blogot is:) Egy sokkal egyedibbet, addig meg gyakorolgatok:)

      Törlés
  5. http://nem-latsz-a-szemedtol.blogspot.hu/2015/04/1-dij-oo.html?showComment=1429813604585&m=1

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lenne ha lenne folytatása ...... Nemolyan rég kezdtem el olvasni .De egyből megtetszet .......
    Szia . T ...

    VálaszTörlés